marți, 19 martie 2013

Agapă...


Te-ntâlnești cu ei peste ani și-s înfrânți

Sau exagerați

Privirea lor ca un tiv descusut își caută poziții avantajoase

Și asta îți cască o curiozitate cât un hău

Câte unii îndrăznesc să schimbe subiectul

Aducând vorba de copii, de colegi.

Hei, le strigi în gând, știm cu toții de ce ne aflăm aici

Să terminăm odată!

Avem cu noi tot ce ne trebuie

Traforul, șublere, obosite tipare sociale

Atâtea instrumente de precizie

Cu care să măsurăm fiecare ratarea celuilalt

Știm dinainte cum va fi

Anticipația ne excită deja adrenalina de prădător

Ne ies ghearele și colții direct din minte

Vom sfâșia aparențele, conveniențele, sensibilități

E drept...valoarea, nu prețul lucrurilor ar trebui să ne coste

Nu ne putem, însă, abține să nu socotim

Cu cât ești mai bătrân, mai urât, mai nefericit decât noi.

Și ai face bine dacă te-ai teme

După socoteala noastră ieși mereu falit!

Dar nu-i nimic, uite, a sărit deja dopul la șampanie

Să ne-mpăcăm, prietene vechi,

Să ne-mpăcăm!

8 comentarii:

o.p. spunea...

Reintalnirea de 10 ani de la terminarea liceului ...exact asa a fost. :) Dar ne-am impacat, asa ratati cum eram cu totii.

Spiderius spunea...

Sa ne iubim, prietene vechi,
Sa ne-amintim !

Bine-ai revenit !

innuenda spunea...

Oti, :))) m-ai făcut să râd! Eu nu m-am dus, doar mi-am imaginat cum ar fi! Dar de-mpăcat, m-aș fi-mpăcat și eu toată seara! :))))

Spiderius, să ne iubim, să ne-amintim, să reconstruim!:) Bine te-am/v-am regăsit și eu.

innuenda spunea...

Auziți, care dintre mânuitorii de bloguri aveți idee de ce-mi apare scrisul ăsta puchinos, că eu am scris poezia așa cum mi-am scris până acum toate textele: cu normal, normal, prestabilit (ca setări)?
S-a schimbat ceva de când nu am mai scris eu în blog?

o.p. spunea...

ehe, s-au schimbat multe. platforma blogspot aduce neincetat noi si noi "ïmbunatatiri". :))) nu ai cum sa le tii pasul.

innuenda spunea...

Mă prind eu până la urmă...:)

o.p. spunea...

Eu ma bucur ca ai revenit. Nici nu ma intereseaza cat de puchinos scrii. :)

innuenda spunea...

:))) Hai că am mai dres câte ceva!