miercuri, 3 aprilie 2013

Să fii eu nu-i ușor


De fapt e așa: dacă nu te iubești pe tine, nu-i poți iubi nici pe ceilalți. Te vei agăța doar de ei, cu toată deznădejdea pământului. Asta nu-i iubire. E doar singurătate îndesată cu oameni. Ai face bine să ieși din ea până nu se-astupă ieșirea cu de-alde-i-prea-târziu. Până nu te înghite, orgiacă, mulțimea de conjuncturi. Ai face bine să îți întinzi o mână, apoi cu cealaltă să te împingi ușor din spate, cât să te urnești. Apoi iar, până ajungi înapoi în vârf. Acolo de unde ai început să te dai peste cap, într-o zi în care lumea se vedea cu susul în jos.
Să fii eu nu-i ușor. Pune-te în locul meu, dacă ai curaj!



11 comentarii:

Anonim spunea...

...dar oare lumea asta nu-i pe dos, nu-i intoarsa cu susu-n jos?(vorba povestitorului:))anadana

innuenda spunea...

Ori așa, ori o contemplăm noi din poziția greșită, anadana!:)

george spunea...

*alandala:P

Mircea Popescu spunea...

Nu, n-am curaj, ca daca-as fi tu, cred ca n-as mai sta de vorba cu mine :))

innuenda spunea...

Așa de tare te-aș supăra? :)) Ce-i cu blogul tău, M., ți l-ai dezactivat ?

Mircea Popescu spunea...

De unde se poate vedea ca nu putem fi decat eu si tu :) Blogul nu l-am dezactivat, doar ca a murit weblogu'. Scartaia de mult, asa ca mi-am mai facut unul: http://xxlweblog.wordpress.com/

innuenda spunea...

De ce? Tu de dialoguri interioare n-ai auzit? ;) (am notat adresa, mi te adaug!)

Mircea Popescu spunea...

Dialoguri interioare? La mine astea se invalmasesc ca intr-o piata publica :)) Stii, tocmai ma gandeam: cand sunt eu, atunci cand tac sau atunci cand vorbesc? :)

innuenda spunea...

Păi ești tu cel care tace când vorbesc eu și cel care vorbește atunci când tac eu. Nu? ;)
(îți aruncase comentariul ăsta în spam, blogul!)

Marian S spunea...

Mulţumesc pentru tot ce a fost până acum, dar asta e pohta ce am pohtit!

innuenda spunea...

Mariane, ce-i aia: cronica unei morți(a blogului) anunțate? :) Eu una aș zice așa: dacă vrei să scrii, dacă îți face plăcere să scrii, dacă nu poți trăi fără să scrii, atunci o faci indiferent unde și cum: într-un loc al tău: pe hârtie, într-un folder pe propriul calculator, pe internet...oriunde.
Dar sunt mulți care și-au făcut blog/cont FB doar pentru că așa a fost moda.