joi, 16 ianuarie 2014

De ce te iubesc numai pe tine

Pentru că ai mâini de om bun; pentru că mă faci să râd; pentru că nu e nimic pe care nu ți-aș putea ierta; pentru că-mi lași și acum, după 17 ani, bilețele de amor pe pat sau pe masă; pentru că ești generos și primești toanele mele cu duioșia cu care un părinte se lasă călărit de copil; pentru că-mi spui mereu că-s frumoasă și bună, chiar când nu sunt; pentru că mă simt în siguranță în brațele tale; pentru că te oferi mereu să iei asupra ta sarcinile mele ingrate; pentru că nu poți sta supărat pe mine mai mult de câteva minute; pentru că-mi gătești tot felul de trăsnăi după care bucătăria arată a teren de paintball; pentru că ești stâlpul meu; pentru că la cutremur mi-ai lipit capul de pieptul tău și mi-ai acoperit urechile să nu mai aud huruitul ăla îngrozitor; pentru că facem totul împreună; pentru că te interesează cine-i Innuenda, ce gândește, ce scrie, ce simte ea; pentru că ne-am rugat împreună; pentru că te-ai dus la unu jumate noaptea-n piața de flori de la Coșbuc, să-mi cauți cale; pentru că-mi spui atât de frumos ”dorința ta e lege pentru mine”, ”ce bine-i acasă!” și ”sexiuța mea!”; pentru că deși nu mă mai satur să cer de la viață, nu-mi trebuie decât sănătate și dragostea ta ca să fiu fericită; pentru că, în toți anii ăștia, am fost nedespărțiți și, în singura noapte când am dormit separat, am vorbit la telefon până aproape de zori; pentru că ești 13.03, iar eu 26.06; pentru că ești...așa...

20 de comentarii:

xxl spunea...

Pana si Cartarescu ar fi invidios pe tine :)

(Cu)legătorul spunea...

sunteti norocosi:)

elite spunea...

Esti o fericita! Ma bucur pentru tine, pentru voi...

innuenda spunea...

:)Probabil fiecare dintre noi am putea scrie măcar jumătate de pagină cu lucrurile prin care cineva ne-a făcut fericiți și recunoscători.

Camelia spunea...

De ce te iubeşte numai pe tine? Ai dat sens existenţei lui, eşti cea care, fără rest, l-a întregit.
Atât de atingătoare cuvintele tale de el, Innuenda, şi aşa am simţit starea de pereche în ele...
Eşti locuită, aşa cum e când iubeşti, în cel mai sacru locaş, cel al fiinţei tale.

innuenda spunea...

Frumos ai spus-o pe asta: ”Eşti locuită, aşa cum e când iubeşti, în cel mai sacru locaş, cel al fiinţei tale.” :)

Anonim spunea...

Fericiti si cei care au parte de o jumatate ca tine. Am si eu un ochiulcarerade. :)

innuenda spunea...

Ah, nu, eu sunt doar jumătatea cocoloșită! ;)
Să fiți fericiți și voi și toți ceilalți altfel sau ca noi! :)

Dorian Duma spunea...

Mi se pare ca ti-a luat ceva curaj sa faci atatea declaratii in public, pentru ca iubitul tau nu cred ca are nevoie de o recunoastere publica, daca il iubesti el stie, simte, apreciaza si asa mai departe. Dar poate ati avut vreun meci si e o incercare de reabilitare, ori ti s-a parut ca nu e totuna sa-i spui lui si numai lui, ca trebuie sa mai stie si altii. Si uite-asa am aflat si eu.
Reactiile sunt diverse, asa cum te-ai asteptat, sper. Unii se bucura, altii te invidiaza. Poate-ti face placere si una si alta. Ce-i care se bucura, o spun negru pe alb. Se bucura pentru ca uite, cineva poate fi si asa. Ca tine (sau ca voi). O sansa, o speranta pentru ceilalti. Nmai ca nu toti cei care sustin ca se bucura chiar se bucura, asta e cu totul altceva, cei care o fac sunt mincinosii, desigur. Fatarnicii. Ipocritii. Oameni fara caracter . Duplicitari si prefacuti (ma ambalez de unul singur si acus imi vine sa le dau cu ceva in cap). Niste jigodii si niste taraturi. Cioflingari. Derbedei si lepadaturi. Hai ca m-am racorit.
Altii pur si simplu empatizeaza prin natura lor. Altii sunt rosi de invidie, astia ar zice: fire-ati ai dracului cu iubirea si fericirea voastra! Cel putin sunt sinceri. Ar fi. Altii nu zic niciuna nici alta, ci doar „norocosilor” care e interpretabil in ambele sensuri . Mai degraba cred ca daca s-ar bucura s-ar exprima clar si direct, pentru ca si provocarea e directa. Ce-i care o dau cu norocosilor mai degraba sunt invidiosii care se ascund. Nu ca as avea ceva cu(legatorul) ca nici nu stiu cine e, doar ca asa vad eu lucrurile. A te exprima ambiguu, vag, echivoc sau confuz la o problema ce nu lasa loc pentru interpretari, fiind limpede ca apa de izvor, inseamna sa-ti manifesti niste retineri pe care preferabil ar fi fost sa le manifesti nespunand nimic.
Din punctul meu de vedere nu e rau si nici gresit sa-ti manifesti public emotii pozitive. Poate se prind si pe altii, poate sunt molipsitoare, sau poate induc ceva din pozivitatea lor si altora. Poate ca e nevoie din cand in cand sa citim si asa ceva, nu numai stiri din sport (cu predilectie fotbal -sau hochei in cazul meu), cine a mai furat, cine a mai omorat pe cine si, in ultima vreme, cine a mai intrat pe la puscarie. Eu m-am saturat sa tot aud, de exemplu, ca se incalzeste clima (global) sau ca dimpotriva se raceste (tot global). M-am saturat sa aflu ca proprietatile medicamentelor pe care le stiam sunt exact inverse acum, iar peste 10 ani se vor inversa iar, eventual. Sau ca de fapt sunt toate otravitoare, mancarea e otravitoare, apa e otravitoare, aerul e otravit, deci otravitor si el. M-am saturat de toate astea si de multe altele si, uneori, e de preferat sa citesti o poezie sau o declaratie de dragoste.

innuenda spunea...

Dodule, ai dreptate, poate ar trebui să țin numai pentru mine unele lucruri pe care le scriu. Dar nu mă pot abține.

Altfel, nu știu cum ai citit tu comentariile alea, mie mi se par cuvinte simple și zise din suflet. De altfel, până la ora asta mi-am dat seama că cei care întârzie pe aici nu-s oamenii complezențelor și, în niciun caz, ipocriți.

Dorian Duma spunea...

Nici eu nu ma refeream la comentatorii tai de aici, ci asa, in general, numai ca n-am specificat si incerc sa rectific acum.
Incercam mai mult sa-mi lipezesc eu gandurile vis a vis

innuenda spunea...

Așa și părea. Oricum, în general, știu despre ce vorbești. Există destui oameni pe care-i incomodează binele altora, chiar dacă răul altora nu le-ar face nici el vreun serviciu.

Nea Costache spunea...

Frumos! Asta inseamna dragostea adevarata! Sa va iubiti in continuare si sa fiti fericiti!

innuenda spunea...

Așa să fie, nea Costache!:)

Camelia spunea...

O primăvară aşa, ca o dragoste luminoasă, Innuenda!

innuenda spunea...

Mulțumesc la fel, sweet Camelia!

verbiaj spunea...

Frumos.

innuenda spunea...

Verbiaaaj, ce surpriză neașteptată! Întotdeauna apari după ce moare și ulțima speranță? :) (am intrat de curând pe blogul tău și, văzând că s-a făcut mai bine de un an de când ești invizibil, m-am resemnat că ai părăsit blogosfera definitiv).

Roxana B. spunea...

Cred ca multe femei isi doresc sa aiba parte de o casnicie atat de frumoasa, chiar si dupa atatia ani. Cel putin, eu, una... da. Stiu si care e secretul, dar probabil ca n-am suficienta maturitate incat sa pun in practica teoria pe care o cunosc atat de bine... :)

innuenda spunea...

Roxana, de fapt nu e niciun secret. Când ești în fața omului tău, toate se leagă fără să faci absolut niciun efort. Pur și simplu e bine și sunteți fericiți unul cu celălalt. Când întâlnim oamenii altora nu iese bine și atunci ne amăgim crezând că, dacă am fi procedat altfel, altfel ar fi stat lucrurile. Cel puțin așa stau lucrurile din experiența mea de viață. :)