duminică, 31 ianuarie 2016

Împăturește mintea bărbatului în chip de origami

Amanta credea că bărbatul căruia a reușit să-i ia mințile nu și-a iubit niciodată soția. Doar i-a făcut acesteia copii, regulamentar, în poziția misionarului. Nopți de-a rândul s-a scufundat în așternuturi plângând, simțindu-se nedrept de sexi pentru câte nu primește. Nopți de-a rândul a adormit cu lacrimi pe obraz, sperând să viseze neveste șunculoase, indispuse, echipate cu chiloți până la buric și pijama din finet... Ca să poată supraviețui nedreptății vieții care făcea ca toți bărbații buni să fie deja luați.

Amanta fusese de-atâtea ori singură de sărbători, încât, ca să accepte că Universul îi face una ca asta, începuse să creadă că iubitul ei stă fără niciun chef la masa nevestei și îi mănâncă salata boeuf cu gândul la ea. Și asta o făcuse fericită, o vreme...Asta și apelul ăla scurt din noaptea de Revelion, de la 23.45 sau 0.37 când reușea el să se furișeze în baie cu telefonul.

Când l-a avut în sfârșit numai pentru ea, s-a simțit răzbunată. Și și-a jurat că nimeni și nimic nu-i va fura fericirea. Ea nu avea să fie o naivă, ca orice nevastă și nicio femeie din lume n-avea să ajungă amanta bărbatul ei. Căci ea știa exact ce are o amantă în cap: că nevasta e un fel de mamaie, care nu se epilează, poartă maieu și împăturește șosetele soțului după ce le-a spălat, în timp ce ea –ilegitima- dezbracă bikini și împăturește mintea bărbatului în chip de origami...

Ce nu știa avea să citească într-o revistă Cosmopolitan, mult după ce el o va fi părăsit pentru o altă femeie: ”Dacă ai devenit soția fostului tău amant, nu te bucura prea tare. Cercetătorii spun că, statistic, tu ești următoarea înșelată!”

8 comentarii:

Camelia spunea...

Pentru că orice roată e o întoarcere, de'aia.

innuenda spunea...

Cam da! Cel puțin în chestiunile importante.

xxlweblog spunea...

Mare lucru mai e si statistica! Mai ales cand e practicata de catre cercetatori. De altfel, cele doua meserii, de amanta si de sotie, mi se par a fi printre cele mai grele.

innuenda spunea...

:)Mare, monșer, măreață! Cât despre ”meserii”, bănuiesc eu că le-ai numit așa în sensul ”meseriei de a trăi” a lui Pavese.

Marian S spunea...

Vaaaai... cât am lipsit! Am hălăduit, am revenit. Pohtă de mai multe postări am pohtit!
(Tu vorbeşti? se aude o voce din off).
Ontopic voiam să zic că tot folclorul ne salvează: https://www.youtube.com/watch?v=PZlKAa_GShc

innuenda spunea...

Ni se întâmplă la toți, Mariane. Facem ce facem și revenim la dragostea dintâi a internauților: blogurile!

Oti spunea...

Innu...mi-era dor de Innu. <3 Cat despre amante si amanti... sa fie acolo la ei. Eu am ales celibatul, ca sa nu mai fie discutii la proces. :p

innuenda spunea...

Oti, important e să ne fie bine cu alegerile noastre, să ne facă viața mai frumoasă, mai senină! Te pupă Innu! :P